כושר, תזונה ובריאות ב-500 מילים או בקיצור לייף סטייל

כאשר אתם שומעים את המילה בריאות מה עובר לכם בראש? לרב האנשים יש פירושים שונים למילה בריאות בכלל וללהיות בריא בפרט. לחלק מהאנשים להיות בריא אומר לאכול ירקות ולהתאמן ולאחרים זה יכול להיות פשוט מחשבות חיוביות והרגשה טובה לגבי עצמם. כל הדברים הללו יכולים לשפר את הבריאות של כל אחד ואחת. חשוב מאוד לנתח מה אומר לך להיות בריא ואיך תוכל לשנות את אורח החיים שלך על מנת שהוא יהפוך לבריא יותר ותוכל להרגיש טוב עם עצמך.

לאון קסלר

בשבילי אורח חיים אומר לאכול בריא (על כל המשתמע מכך), להתאמן על בסיס יום יומי ולעשות פעילויות שגורמות לי הרגשה טובה במהלך חיי היום יום העמוסים.

 

מי לא שמע את האימרה "מה שאתה משקיע בגוף שלך זה מה שתקבל בחזרה", שימו לב לספוילר האימרה נכונה ב - 100%. לאכילה בריאה יכולה להיות משמעות מכרעת על איכות החיים שלכם. יותר אנשים חייבים להקפיד על המזון שהם מכניסים לגוף שלהם. היום בחיים המודרניים אנשים חיים בסטרס מתמשך ואוכלים את המזון המהיר שנגיש לכל והכי מהיר בצריכה שלו. כאשר משנים גישה ומתחילים לחשוב ולתכנן את מה שאוכלים ניתן לשלוט ביתר קלות על המשקל. בנוסף, מחקרים מראים שאנשים אשר שומרים על תזונה בריאה הם הרבה יותר יעילים ומשדרים אנרגיות חיוביות הרבה יותר מאנשים הניזונים מהמזון המהיר או בכינויו הג'אנק פוד.

 

לא פשוט למצוא זמן להתאמן כיום בחיים המודרניים כאשר אנו חיים בתוך סטרס מתמשך של מועדי הגשה שונים. לפעמים אפילו קשה לשלב בין חיי חברה וחיי העבודה מכיוון שפשוט אין מספיק זמן. כאשר לוקחים בין חצי שעה לשעה ביום לפעילות גופנית זה באמת יכול לעזור לכם להרגיש טוב יותר. תחשבו ששעת אימון היא סך הכל 4% מהיום שלכם! עכשיו פעילות גופנית לא חייבת להיות משהו מסודר שעושים בחדר כושר. פעילות גופנית יכולה להיות יציאה להליכה, ריצה, או סתם כל התרגילים שתחשבו עליהם בזמן שיש לכם. תכלס, במיוחד בשביל זה אפשר להשתמש במאמן כושר אישי שיגיע עד אליכם אפילו לפעמיים בשבוע על מנת להמריץ אתכם לקום מהכורסא ולהתחיל להתאמן. עבור חלק מהאנשים פעילות גופנית מנתקת אותם במקצת מכל המשימות שהם צריכים לבצע. לפעילות גופנית יש יתרונות נפשיים זהים ליתרונות הגופניים. התוצאות של פעילות גופנית לאורך זמן הן פשוט בלתי סופיות ובכלל להיות פעיל גופנית משפיע רק לטובה על הגוף ועל הנפש.

 

לעשות דברים נוספים שגורמים לכם הרגשה טובה זה חשוב לא פחות לאורח החיים הבריא. להיות בריא זה לא אומר אך ורק פעילות גופנית ותזונה נכונה. אחד הדברים החשובים בבניית אורח חיים בריא והורדת סטרס הוא שידור של אנרגיה חיובית. להיות מאושר או מאושרת משפיע על הגוף לטובה בדיוק כמו פעילות גופנית ותזונה נכונה. לאכול בריא, להתאמן ולעשות דברים שאתם אוהבים ושגורמים לכם להרגיש טוב הם כולם הרגלים בריאים ולכל אחד מהם היכולת להשפיע על הבריאות שלכם. כאן בבלוג שלי אנסה לתת לכם את הכלים על מנת להשיג את ההומיאוסטזיס או את האיזון הנכון בשבילכם.